08.01.2024 tarihinde ÖSYM Başkanlığınca açıklanan yerleştirme sonuçlarına göre Üniversitemize yerleşen adaylardan atama için talep edilen belgeler aşağıda yer almakta olup, adayların 26/01/2024 tarihi mesai bitimine kadar Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığına teslim etmeleri gerekmektedir.
1- Dilekçe
2- Atama Başvuru Formu TIKLAYINIZ
3- Mezuniyet belgesinin onaylı örneği (Aslı ile fotokopisinin birlikte getirilmesi durumunda Üniversitemizde onay yapılabilmektedir)
4- Adli Sicil Kaydı (E-devletten alınabilir)
5- Erkek adaylar için Askerlik Durum Belgesi (Askerlik görevini yerine getirenler için Terhis Belgesi)
6- Nüfus cüzdanı fotokopisi (Önlü arkalı aynı yüze çekilmiş olacak)
7- 6 adet biyometrik vesikalık fotoğraf (Son altı ay içerisinde çekilmiş olacak)
8- KPSS Yerleştirme ve Sınav Sonuç Belgesi
9- Sağlık Kurulu Raporu (Görevini devamlı yapmasına engel teşkil edecek akıl hastalığı bulunmadığına dair)
10- Mal Bildirim Formu (Ön yüz ve arka yüz çıkartılmış, eksiksiz olarak doldurulmuş, ıslak imzalı olacak şekilde doldurulacak) TIKLAYINIZ
11- Bilgisayar İşletmeni kadrosu için M.E.B.'den onaylı Bilgisayar İşletmeni Sertifikası veya Bilgisayar dersi aldığını gösterir Transkript Belgesinin onaylı örneği (Aslı ile fotokopisi birlikte getirilmesi durumunda Üniversitemizde onay yapılabilmektedir)
12- Herhangi bir kamu kurumunda kadrolu statüde çalışanların (daha önce çalışıp ayrılmış olsalar dahi) çalıştığı kurumlardan alacakları onaylı ayrıntılı Hizmet Belgesi veya E-devletten alınacak HİTAP Hizmet Döküm Belgesi